Kockaváros

Kérdésed van? Keress minket e-mail-ben vagy Facebookon

Kategóriák
Kockaváros

Kérdésed van? Keress minket e-mail-ben vagy Facebookon

  • Kategóriák
    • Újdonságok
    • Akciók
    • LEGO®
    • Playmobil
    • Schleich®
    • Bandai
    • Simba Toys
    • Jada Toys
    • Majorette
    • Hasbro
    • Mattel
    • Egyéb gyártók és kategóriák
  1. Kiárusítás
  1. Kiárusítás

Zoch Chicken cha cha cha - Magyar nyelven 601121800006

Cikkszám: 
601121800006
Zoch  Chicken cha cha cha - Magyar nyelven 601121800006
Zoch  Chicken cha cha cha - Magyar nyelven 601121800006
Zoch  Chicken cha cha cha - Magyar nyelven 601121800006
Zoch  Chicken cha cha cha - Magyar nyelven 601121800006
Nincs raktáron
7 110 Ft
Nincs raktáron
  • Részletek
Részletek
Zoch

Chicken cha cha cha - Magyar nyelven

Termékkód : 601121800006

Téma: A csirkék megtanulnak táncolni ("cha cha") az udvaron köröket teljesítve.

Cél: "Cha cha cha" csirkéddel elhaladsz a többi játékos minden egyes csirkéje mellett, ellopva mindegyiknek a "faroktollait", miközben elhaladsz mellettük. Az első játékos, aki az összes faroktollat összegyűjti, nyer.


A játék tartalmaz két nagy, vastag kartonlapkából álló készlet van. Az egyik 12 darabos készlet nyolcszög alakú, a másik 24 darabos készlet pedig tojás alakú. Mindegyik nyolcszög egy-egy csirkével kapcsolatos képet ábrázol, és ugyanaz a kép két tojáson is megjelenik.
A nyolcszögek véletlenszerűen, képpel lefelé vannak szétterítve az asztalon. A tojások ezután véletlenszerűen, de képpel felfelé, egy nagy körben helyezkednek el a nyolcszögek körül, egyfajta "útvonalat" alkotva a tojásos lapkákból, amely körbejárja az "udvart" (a nyolcszögekből).
Minden játékosnak van egy nagy facsirkéje a saját színében, és minden csirkének a hátoldalán vannak nyílások, amelyekbe fából készült "faroktollakat" lehet beledugni.
Minden csirke csak egy faroktollal kezd, a saját színében. A csirkék ezután véletlenszerűen kerülnek a tojáslapkákra, úgy, hogy minden csirkét ugyanannyi üres lapka válasszon el az útvonalon "előtte" lévő következő csirkétől, mint ahány üres lapka választja el a "mögötte" lévő következő csirkétől, azzal a céllal, hogy jól eloszoljanak az útvonalon.



Játékmenet: A játék felváltva játszódik, a játékosok az óramutató járásával megegyező irányban próbálják meg a csirkéiket az útvonalon körbe-körbe mozgatni. A játékos sorra kerülve megnézi a következő tojáslapkán lévő képet a csirkéje előtt. Ezután a játékos felfordítja a 12 képpel lefelé fordított nyolcszögletű udvarlapkák egyikét. Ha a megfordított lapkán ugyanaz a kép látható, mint a tojáslapkán, a játékos egy mezőt lép előre az adott tojáslapkán, visszafordítja a nyolcszöget képpel lefelé, majd megismétli a folyamatot a következő tojáslapkával. Ha a játékos olyan nyolcszöget fordít meg, amelynek képe nem egyezik az előtte lévő következő tojáslapkával, a játékosa sora véget ér, és a csirkéje nem jut tovább. Ha a játékos előtt lévő következő lapkát valaki más csirkéje foglalja el, akkor a játékos megnézi azt a képet, amely a másik csirke előtt lévő tojáslapkán van, majd megpróbálja megfordítani azt a nyolcszöget, amelyen *ez* a kép látható. Ha a játékosnak ez sikerül, a csirkéje "átugrik" az előtte lévő csirkén, hogy az adott tojáslapkán landoljon, és közben ellopja a másik csirkének minden faroktollát - beleértve azokat is, amelyeket más játékosoktól lopott el ugyanilyen módon. Ha az egyik játékosnak megvan az összes faroktolla, az a játékos nyeri a játékot.

Összefoglalva: A kreatív memóriajáték, amely a memóriát a gyalogosmozgáshoz köti. Az első játékos, aki sikeresen megjegyzi a 12 nyolcszögletű lapkán lévő képeket, mind a saját fordulója során, mind pedig a többi játékos megfigyelése alapján, aki a saját fordulóján feldobja a nyolcszögeket, képes lesz megállás nélkül mozgatni a csirkéjét az udvaron, és ezzel megnyeri a játékot.
A nyolcszögek elhelyezése véletlenszerű, így a kihívás minden játékban új kihívás.



DÍJAK ÉS KITÜNTETÉSEK
:
1999 Vuoden Peli gyermekjáték győztese

1999 Årets Spil A legjobb gyermekjáték győztese

1998 Spiel des Jahres "Gyermekjáték" győztes

1998 Deutscher Spiele Preis A legjobb gyermekjáték győztese


Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Pomaikai Kft.
  • 2723 Nyáregyháza, Kossuth Telep 47/a
  • kocka@kockavaros.hu
  • facebook

  • instagram

Lorem ipsum dolor
  • lorem
  • ipsum dolor
  • sit amet
  • lorem
  • consectetur
Árukereső.hu Árukereső.hu
olcsobbat.hu
viva_com
  • Újdonságok
  • Akciók
  • LEGO®
  • Playmobil
  • Schleich®
  • Bandai
  • Simba Toys
  • Jada Toys
  • Majorette
  • Hasbro
  • Mattel
  • Egyéb gyártók és kategóriák
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.